понеділок, 7 грудня 2020 р.

Баба Яга та чарівна корона на Новий рік

На ялинці сяє гірлянда. Поруч ялинки куняє Лісовик. Звучить тиха фонова новорічна мелодія. Виходить Баба Яга з торбиною, в руці - мітла, поруч ступа (це може бути виварка або велике відро), наспівує: 
 - Я принцеса, я принцеса, я принцеса-стюардеса! Вам цю пісеньку співаю, під ялинкою кружляю... Лісовик:
 - К-хе, к-хе... Крутиться вона, ги... Вже голова обертом іде!.. Сімнадцятка, чи що?
 - Ну, майже! Стосімнадцятка!
 - Отож бо! Пенсія! Чого тобі лізти поміж принцес? З двома зубами! Он, поглянь, в залі й без тебе принцеса на принцесі, принцеса на принцесі!
 - В залі? Та вони всі несправжні! А я одна така! Най-най-найсправжніша. Принцеса - стюардеса!
 - А чому це вони несправжні? (Лісовик звертається до залу) Принцеси, скажіть мені, ви справжні? (Ствердна відповідь глядачів) Чула, стара, що нам кажуть?
Продовження

Немає коментарів:

Дописати коментар

Баба Яга та чарівна корона на Новий рік

На ялинці сяє гірлянда. Поруч ялинки куняє Лісовик. Звучить тиха фонова новорічна мелодія. Виходить Баба Яга з торбиною, в руці - мітла, пор...